Pomoc

Wsparcie techniczne i aktualizacje

Aktualizacje do pobrania

Najnowsza wersja i poprawki błędów:

Uwaga: To oprogramowanie wymaga klucza HASP, w przeciwnym wypadku produkt będzie działać w trybie demo.

W celu aktualizacji produktów, przejdź do odpowiedniej zakładki strony internetowej.

Zgłoszenie problemów

W przypadku problemów, które pojawiły się podczas korzystania z oprogramowania lub w razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami, klikając na zielony przycisk poniżej.

Dziękujemy za Państwa uwagi, dzięki którym możemy ulepszać nasze produkty.

Wsparcie online

Jeśli jesteś naszym klientem, zapraszamy do korzystania z naszego narzędzia do śledzenia pracy zespołu. Jeżeli chcesz poznać nasze usługi, prosimy o kontakt z naszymi konsultantami w celu określenia Państwa potrzeb.

Oferujemy wsparcie dla programów: Publisher, WebPairer, Fresco, Mosaic, Motif, Contour, Organizer and Workflow

Zgodność licencji

Nasza licencja udziela naszym klientom bezpłatnych aktualizacji. Pobierz najnowszą wersję.

Aby sprawdzić okres licencji i potwierdzić swój produkt, można skorzystać z narzędzi do pobrania tutaj:

Uruchom go i kliknij Online Support szczegóły licencji.

Zdalna pomoc

Jeśli potrzebujesz zdalnego wsparcia, przygotuj komputer do zdalnego dostępu. Narzędzia do zdalnej obsługi można pobrać tutaj. Umożliwia on dostęp do ekranu, instruowania oraz wykonywania zabiegów konserwacyjnych w razie potrzeby.

Wsparcie telefoniczne

W przypadku jakichkolwiek problemów nie pozostawiamy swoich klientów bez pomocy. Doświadczony zespół konsultantów chętnie pomoże.

  • Europa / Świat (+48) 12 446 70 09

Note: Całodobowa pomoc techniczna dostępna jest dla klientów posiadających kontrakty serwisowe SLA. Szczegółowe warunki tych usług ustalane są indywidualnie i dopasowane do potrzeb i oczekiwań klienta..